uPatika
Névváltás és újratervezés a piaci pozíció javításáért
2016
Amivel foglakoztunk
- Arculat tervezés
- Ikontervezés
- Illusztráció
- Koncepció készítés
- Konzultáció és felmérés
- Prototípus készítés
- Tartalom stratégia
- Webdesign
- Kutatás
- Front-End fejlesztés
- Back-End fejlesztés
Weboldal
www.upatika.huuPatika
Névváltás és újratervezés a piaci pozíció javításáért
Az ügyfél
Az uPatika.hu Uriage és Apivita prémium kozmetikumok forgalmazására specializálódott. Az Uriage egy innovatív francia márka, amely már több mint 20 éve vezető szerepet tölt be a bőrgyógyászati kutatásokban, és 2013-ban került be a magyar piacra, ahol gyorsan népszerűvé vált. Az Apivita egy természetes összetevőket tartalmazó kozmetikai termékcsalád, amely 85-100%-ban természetes alapanyagokat használ. A görög gyógyszerészházaspár által alapított márka 2018-ban mutatkozott be Magyarországon, és azóta a natúrkozmetikumokat kedvelők körében szerzett jelentős rajongótábort.
A feladat
Az uPatika.hu tulajdonosa a márka névváltása és szintlépése érdekében keresett meg minket, hogy emeljük magasabb szintre a szolgáltatást, és a webáruház újragondolásával erősítsük a piaci pozícióját. A névváltás miatt egy teljesen új arculat kidolgozása is szükséges volt, valamint a webáruház háttérrendszerének integrálnia kellett a Novodata gyógyszertári nyilvántartó rendszert a zökkenőmentes működés érdekében.
Megoldásunk
Az alapos kutatás és felmérés során feltártuk azokat a szűk keresztmetszeteket, amelyek vásárlói lemorzsolódást okoztak. A webáruház újratervezésével optimalizáltuk a felhasználói élményt, ami növelte a vásárlói elköteleződést és bizalmat. Az áruház egyik kiemelkedő funkciója a speciális kereső, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók bőrproblémák alapján, vagy bőrtípus szerint találjanak termékeket.
A Novodata gyógyszertári szoftverrel való integráció mellett, a komplex akciók automatizált kezelése is kihívást jelentett, amit sikeresen megoldottunk. A projekt során folyamatosan figyeltük a felhasználói visszajelzéseket, és több finomítást is végeztünk a felépítésen és a működésen. Az Apivita márka bevezetésekor további átalakításokat hajtottunk végre a weboldalon, hogy az még jobban megfeleljen a vásárlói igényeknek.
Eredmény
Az átalakítás eredményeként az uPatika.hu eladásai dinamikus növekedést mutattak. Már az indulás utáni évben az ország vezető webshopjává vált az Uriage termékek értékesítésében, és a webáruház hosszú távú fejlődési pályára állt.
Mindenre van megoldásuk. Rugalmasak. Nem tudtam olyat kérni, amit ne tudtak volna teljesíteni.
Tekintsd meg a munkáinkat, ők mesélnek rólunk a legtöbbet.
Weboldal, Webáruház, Logó, Arculat
További munkáinkItt az idő belevágni valami nagyszerűbe!
Vedd fel velünk a kapcsolatot, kérj árajánlatot még ma, és indulj el a sikeres megvalósítás útján!
Árajánlatkérés